2022. június 30., csütörtök

tricikli fesztivál biciklin szegeden lányommal

 



múlt hét végén lányom itt volt (biciklizett) a közelben, 30 kmre, Szegeden a tricikli fesztivál egyik vezetőjeként

én nem mentem át , úgyse találkozhattunk volna, és ment is vissza este...

csak valami hiradást, lestem róla, de az inkább csak pár nap késéssel jött, mindegy is

kalap, világos drapp szinek, látom... meleg ellen muszáj volt




József attila szegedi helyeit meg általában az irodalmi helyeket barangolták be BICIKLIN

(a név azért tricikli, mert mindez 3 helyszinen zajlott)




egy cikkben azt olvasom, hogy pl a József Attila szobornál némileg Horger védelmére kelt az én mérleg lányom (mentségül a botrányos családi körülményeket hozva fel Horger mellett, szerintem meg az csak súlyosbithatja a róla kialakult képet...na mindegy) - az én lányom ilyen örök-békélteltő--








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése