2022. június 29., szerda

virág tolvaj

 kicsit ügyetlenkedek a bevásárlással megpakolt biciklimmel, a mobilom keresgélvén, mert le akarok fényképezni egy virágládát - pontosabban csak  egy részét

mögötte a padon egy fiú, valami energiaitalfélével a kezében, mellette két lány

a fiú segiteni akar mindenáron, mondom nem kell, én már igy működök, lassan és körülményesen, de boldogulok egyedül

csak erősködik , a csomagtartóról beszél, mondom elől van amit vásároltam, de nem arról van szó, kiderül, hogy látván hogy a virágokat környékezem, mondja leveszi a ládát s felrakjuk a csomagtartómra..

hát igy néz ki egy virágtolvaj, mint én ? - kérdek vissza (a két lány vihog)

nagy nehezen megértetem vele, hogy csak fotózni akarok,( s csak a leveleket. (vágjuk le)n . hülyéskedik) nem lopni...

végül sikerült is:






3 megjegyzés:

  1. Paloczi Gabi
    Tudod, hogy ennek a levele is megered? Ha egyszer arra adod ra a fejed😅
    Válasz20 ó.
    Gonda Julia
    nem értem, megered?
    Válasz20 ó.Módosítva


    Miklós Gyorgyovich
    🙂
    Válasz18 ó.
    Paloczi Gabi
    Igen, megered. Rengeteg fajtaja van, minden spinner.
    Válasz17 ó.

    VálaszTörlés
  2. Gonda Julia
    Paloczi Gabi en csak fotózom a viragokat!
    Válasz16 ó.


    Paloczi Gabi
    Nincs egyetlen egy elo viragod? Nem is tudom ezt elkepzelni. Soha nem is kaptam elo viragot mig tanitottal? Vagy vetted magot. Most itt egy nagyon izgalmas ultetest csinalnak, a csrepbe yes nem foldet es valami elo gyumolcsot. En banannal probaltam ki, egy nagyon kenyes es ritka, tehat nem olcso szobanovenyemrol leszakadt egy ag. Eppen volt egy barna bananom. A banant beletettem egy cserep foldbe es az ag szarat tisztan rezsut elvagtam. Aztan belenyomtam a banana. A folder az egszet megnyomkodtam. Es az ag gyokeret eresztett a bananba.
    Szoval mi ez? Tenyleg nincs elo novenyed, az ablakban, az vagy a balkonodon? Csak fenykepezed oket?
    Válasz15 ó.
    Gonda Julia
    Paloczi Gabi dehogynem
    Válasz12 ó.
    Gonda Julia
    S amiket fotózok az is az enyém! 😉
    Válasz12 ó.


    Irén Csapó
    Szép a foto, megérte a küzdelmet.
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    az alkony után i képek ilyenek
    Válasz1 ó.




    VálaszTörlés
  3. Andrea Józsáné Mocsai
    A történeted hasonlít ahhoz, amikor a vakot át akarják segíteni a túloldalra, csak éppen ő nem akarja... de jó srác lehetett.
    Válasz10 ó.
    Gonda Julia
    szerintem hülyéskedett velem (szoktak, de kedvellnek is, úgy látom)

    VálaszTörlés