2022. június 21., kedd

vers-zene

 május 31


Turczi István és Gerendás Péter adtak rendhagyó irodalomórát a könyvtárban..

pár "kirendelt" középiskolai csoport , és pár "megtűrt" öreg közt

J. M. vezényelte le a műsort, kissé hiperaktivan...



bevallom , nem éreztem valami nagyon jól magam (kivéve mikor Gerendás zenélt)



nem értem, hogy miért kell "cikizni" az embert a kora miatt (és miért is kell hízelegni a fiatalságnak?)

közben meg J.M. "elárulta", hogy Turi Tímea anyja vagyok (miért kellett? - dorgáltam meg), mire Turczy: akkor pedig kondicionálva lehetek a modern dolgokra ... és puszilja Timit! (hm)

miért lenne a modernség életkor kérdése?!

meg is kérdeztem tőle az előadás után ki is mondta "modernnek kell lenni mindenestül", persze tudta, hogy Rimbaud, (én a tovább gondoló Somlyóra gondoltam!) és vissza is vágott azzal, hogy ő fiatalon abba is hagyta a költőséget... (szerinte Verlaine miatt (?)

na mindegy, igy jártam, nem kéne nekem mindenre elmenni... ugye

(egyébként nem is értem ezt a Turczyt, alig fiatalabb nálam!)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése