2022. június 14., kedd

ikrek vagy ökrök

 két fiú ül a padon,(amin én is szoktam, mintha egymás másolatai lennének... ugyanazok az arcvonások...tán az egyik egy hajszállal kisebb

Testvérek vagytok? -fordulok vissza, rájuk

Igen

Ikrek?

Nem!

Hány év van köztetek?

4 hónap (!)

Micsoda?!

Ilyen nincs, legalább 9 hónap kell, hogy legyen, ha egy az anyukátok

Csodálkoznak, nem értik, azt se, hogy addig tart egy terhesség...(csak nem én vigositom fel őket?!)

Semmit se értek. nem akarok belezavarodni, s túl indiszkrét se lenni, vagy máris az lettem?!

Végül kiderül, nagynehezen, hogy az egyik 17 a másik 15 éves (kérdezgetve egymást!)

Némileg megnyugodva továbbmentem

Kell nekem kiváncsiskodni, meg eszmecserét folytatni!

1 megjegyzés:

  1. Tamás Gábor
    Ez aranyos 🙂
    Válasz4 ó.
    Gonda Julia
    Tamás Gábor most se értem! vagy ők voltak hülyék vagy engem néztek annak(?)
    Válasz4 ó.
    Ágnes Piskóthy
    Nagyon aranyos 👍🌹

    VálaszTörlés