2022. június 24., péntek

volt egyszer egy iskola?

 volt egyszer egy oskola

Szegedi utcainak hivták sokáig, mert hogy ott volt, az elején, még anyukám is odajárt, majd én is... később lányom, addigra Bartók lett a neve - fogalom, zeneiskola kapcsolódott hozzá...elé meg Varga Imre csodálatos Bartók szobra

pár napja elterjedt a rémhirnek tűnő hir, hogy vége, bezár , eladták.

lassan ugyan kiderült, hogy (még?)) nem adták el, de tény, hogy vége, elköltöztetik lakóit a most újjáépülő Almási utcaiba (vagy 2 km-re)... (vajon a szobrot is?)

a vásárhelyi(!) tankerület gondolta igy  -  vajon tudnak ők valamit is a genius lociról?!

gyér ellenállás bontakozott ki, de ott a belenyugvás mögötte



első nap a Bartók épület előtt... én is odamentem , főleg tájékozódni, hogy egyáltalán mi folyok itt? bele is sodródtam a demonstrációba , mit csöppet se bánok






de politikainak minősült az akció, mert a dk vezetője kért engedélyt rá... kevesen is voltnnk


később az Önkormányzat előtt zajlottak a tiltakozó fellépések nem irodai időben!) ...node ez nem is "az a hely", nem a grund...

(veszett fejsze nyele!)


szomorú vagyok


előbb csak a kerités tűnt el, amin mindig még óvodásan anyám kezét fogva végigmentem, majd a mögötte levő iskola is...

(jut eszembe a zsidó mondás, iskolából templomot nem, de forditva templomból iskolát lehet csinálni... mert az iskolánál nincs fontosabb!)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése