2022. június 21., kedd

Trintignant kapcsán egy párbeszéd

 






91 éves korában dél - franciaországi otthonában, szerettei körében elhunyt Jean - Louis Trintignant, a második világháború utáni francia film- és színművészet egyik legkedveltebb és leghíresebb színésze.
Olyan filmekben láthattuk, mint az És Isten megteremté a nőt, Veszedelmes viszonyok, Egy férfi és egy nő, Végre vasárnap...
Nyugodjon békében! 😔❤️



Róbert Bálintrt BálintMinden művészet lényege, emlékszel már aki vagy? A Létezés egyedi megnyilvánulása, rajtad keresztül. Az élet szépségében felfedezni és megélni , de legfőképp kifejezni önmagunkat...Minden ami megérinti a Lelkünket szeretetbe hívogat,egyszerűen,mert te is az vagy.

2
17 válasz elrejtése
  • Gonda Julia
    ő egyik kedvenc szinészem volt! igen én is "benne" voltam---
  • Róbert Bálint
    Drága Julia, akkor itt az idő ,hogy te is kifejezd azt a rengeteg cetlire, papírosra vetett szenvedélyed gyümölcsét megosztani.Mert azok igen értékesek, mégha néhanapján másokat is patronáltál, támogattál.Ahogy néha írásaidból kikacsintasz,hogy meddig … 
    Továbbiak
  • Gonda Julia
    kedves vagy és igazad van, köszönöm!
  • Róbert Bálint
    Gonda Julia Drága,de te is tudod, élsz-halsz a művészetekért, de leginkább a puszta szavak mögött lágyan inspiráló érzések megosztásáért. Ez szenvedély.
  • Róbert Bálint
    Az igaz szenvedély addig biztosan marad, amíg el nem végezte a dolgát. Remélem te is így vagy ezzel,mert nekem is hasonló szenvedélyeim vannak. És még itt vagyok.🥰
  • Gonda Julia
    az jó!!! reméljük...(egyszer, még elég fiatalon, mikor megkérdezték, meddig akarok élni, azt mondtam , hogy mig vannak vágyaim,,, de egy idő után vigyázni kell rájuk, nehogy elfogyjanak 🙂
  • Róbert Bálint
    Csak az fogy el, amit beteljesítettél.
  • Gonda Julia
    akkor megnyugodtam 🙂 de azért nem lazsálhatok a végtelenségig, ugye ? 🙂 de amit mondsz valójában nagyon megnyugtató!
    • Tetszik
    • Válasz
    • 3 n.
    • Módosítva
  • Gonda Julia
    a bibliában mondják az ilyen életekre, mikor elmúlt, hogy élete betelvén vagy valahogy igy...
    • Tetszik
    • Válasz
    • 3 n.
    • Módosítva
  • Róbert Bálint
    Drága, ha nem ebben a valóságban szeretnéd, hogy kiadják értékességed gyöngyszemeid, akkor halaszthatod ugyan, de egy nap meg kell látnod a valóságodat, hogy Timi lányod nagyszerűségében te miért akartál csak egy árnyék lenni. Egyébként az idő is csupá… 
    Továbbiak
  • Gonda Julia
    jaj, jaj... igazad van (s már másoktól is hallottam, ha nem is ilyen "kristálytisztán") De nem bánok semmit sem, legfeljebb csak azt amit nem tettem meg...Igen az is adósság, ha önmaguknak is!
  • Róbert Bálint
    Julia ,tudd ,hogy nincs igazam.Én csak egy kisfiú voltam, akkor amikor a nővérem osztályfőnöke voltál. De életem minden szereplőjét elvittem az örök hálaadás csarnokába, hogy megengedték nekem, hogy láthassam ,érezzem azt ami van. Az Élet- ma már számo… 
    Továbbiak
  • Gonda Julia
    én vagyok hálás, neked! (ezekért a szavaidért IS!)
  • Róbert Bálint
    nincs adósság...csupán érzékelések, s fontos dolgokra emlékeztettél, mert az ajándék nem egyoldalú. A szeretet ezt érzi.Hálás vagyok minden szerepedért. És bölcsen ,már tudod, ezek nem szavak.
  • Róbert Bálint
    Drága Julia, milyen élet az amikor tudod,hogy annyira nagyszerű ,amikor az emberi szívet megérintheted, de mégis visszafognád magad.Minő emberi ítélkezés illúziója, de valójában magunkat bántanák.Miért is?..költői kérdés?...és ordítasz majd ...gyertek … 
    Továbbiak
  • Gonda Julia
    Róbert Bálint facsarod a szivem! 🙂
    • Tetszik


  • Viszzatérve a szomorú "ürügy"re:...

Egyik kedvenc szinészem volt , a 62-es Előzés óta, az öregkori Szerelemig....

Fiatalkorában belekeveredett, hogy hasonlitott lengyel "szerelmemreÍ" , Rysardra)

De minden elmúlik egyszer... (szegény lánya fiatalon halt meg!)

A legértékesebb élet is....

Nyugodjon békében!


(s majd mi is, ha tudunk.. vagy ki tudja...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése