2022. június 18., szombat

KOPP 2010 JUNIUS 18

 

tegnap azaz dehogy is , épp ez a lényeg a történetben - már ma! azaz mindenképp éjfél után...bevertem a fejem a klaviaturába vagy az asztalszélbe vagy mindkettőbe , nem is tudom... de koppant! Mert hogy elalhattam egy pillanatra... még jó, hogy nem vezetek , és nem volán mellett történt mindez...

estefelé, mikor jöttem hazafelé buszon Szegedről, olyan hirtelen fékezett egy kereszteződésnél a buszvezető, hogy majdnem bevertem a fejem az előttem levő szék támlájába... meg tegnap a face bookon olvastam, hogy valakit a mozgólépcsőn ért baleset, és most ezért fáj a feje... amilyen empatikus vagyok, sajnálkozásom közepette át is éltem, s szinte éreztem... de most a sajátomat... no nem nagyon, csak már kezdtem el is szokni a reggeli fejfájásoktól - ez persze másfajta, csak az ütés nyoma, egy pici puppal, érzékeny ott a fejbőr... mindenesetre figyelmeztető!  ha álmosak vagyunk, tessék azonnal lefeküdni aludni! a puha  ágyikóba! és nem az asztal fölött aludni! aminek kemény az éle.


aliz2. :: 2010. jún. 18. 9:12 :: 7 komment :: Címkék: bosszusagesetutazas





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése