2022. június 16., csütörtök

UTAZZON A MÁV-VAL! 2010 junius 16

 

mig vártam az IC-t a szegedi pályaudvaron, vettem észre ezt az emléktáblát - amilyet láttam már Pápán is pl. ott le is fotóztam, most itt is, ezt is: 




az emléktábla szövege:

Áldott a mártírok emlékezete!

Elhelyezte a Magyarországi Evangéliumi testvérközösség és a Wesley János Lelkészképző Főiskola a Holokauszt 60. évfordulóján. 2004.

Az emlékhely létesítését a MÁV Árúfuvarozási Osztálya támogatta

megnézve a fotót látom, hogy több van rajta, mint az emléktáblán. Hát persze, visszatükröződik benne, ami mögöttem van, maga a pályaudvar, az "eresz" tető és oldaleleme, messzebb a  sínek mögötti fák, háztetők, hátra is fordulok, "egyeztetni", ott látok egy hatalmas, "reklámtáblát" is, ami a képbe már nem fért bele, nem voltam hozzá elég magas, de lefotózom külön, azt , ami a táblával szemben van: a "reklámtáblán" : MÁVREKLÁM - UTAZZON a MÁV-val!



.............................................................................................

Utazunk.... (reklámtól függetlenül)

 S "utaztunk",  60valahány éve is..., nem önszántunkból, s  sokan csak "oda...."....


aliz2. :: 2010. jún. 16. 11:05 :: még nincsenek kommentek 
Kategóriák: 
fotó :: Címkék: emlekezesSZEGEDutazas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése