2022. június 16., csütörtök

KÖNYVHETI UTÓLAGOS 2011 JUNIUS 16

 

ezek most kerültek fel az internetre, most találtam meg... mindkettőn lányomról is fotót - 2 könyvheti budapesti esemény kapcsán - úgy tűnik ( ugyanazon a napon... készültek)






az első kint egy könyvheti sátornál... Szántó T. Gábor , Vári György (vőm), Turi Tímea(lányom)... az irás Szántó T Gáborral interjú... felelevenitve egy könyvbemutatóját is amin épp Vári Györggyel beszélgetett.



A másik kép a Literán jelent meg,az EX Symposion pizsama számának Nyitott műhelybeli bemutatójáról írt tudósítás illusztrációjaként.... (erre szerettem is volna felmenni - csak aztán máshogy adódott...) : kár, hogy nem mentem el, mert - úgy tűnik - a tudósítás nem teljesen hiteles ill. pontos... (el kell olvasni az irásokat!)



 Szántó T. Gábor regényének  részleteit én is el tudtam olvasni (az Ex Sypmosionban, épp lányom irása (Pisis kislányfaust )(9.-12.o) mellett, (13.-17.o), és olvastam a Tiszatájban is, a legutóbbi (júniusi) számban, ugyancsak lányom szövegei - ezúttal versei (33-36.o) után (37-44o).

Merem ajánlani mindkettőt!

meg mindkét lapot, egészben..





aliz2. :: 2011. jún. 16. 20:57 :: 2 komment :: Címkék: folyoiratokirodalomkonyv

 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése