2022. április 16., szombat

ugyanaz a sziv

 ugyanaz a szív

dobogott bennem

mikor háborúba

megszülettem

ugyanaz mikor

gettóba vittek

majd deportáltak

mikor anyám vártam

a láger kapujában

s mondtam éhesen

mami kenyér

ugyanaz mikor

az iskolában

megcibáltak

zsidóságomért

mikor mentők

jöttek anyámért

mikor féltettem

törékeny életét

mikor férjem

majdnem

halálra vert

mikor boldogan

szültem egy gyermeket

mikor megszületett 

az unokám

mikor...

megöregedtem...

mikor...

mindig...

hát mért csodálkozom

hogy nem dobog 

úgy ez a szív most

ahogy illik

1 megjegyzés:

  1. Zsófi Bodor
    Te is sok mindent megéltél!
    Válasz6 ó.
    Gonda Julia
    még ennél is többet
    Válasz6 ó.
    Zsófi Bodor
    Gonda Julia igen ,cipeljük a saját keresztünket!
    Válasz4 ó.


    Nagy Ágnes
    Különös, nehéz stációk!
    Válasz5 ó.
    BáronKatalin Tényleg Ilyen India
    de dobog...

    VálaszTörlés