2022. április 26., kedd

A MAROS VARÁZSA 2013 ÁPR 26

 

kibicikliztem a Maros-partra. Csak úgy. Gyönyörű idő volt. a bicikli is alattam, hova mennék, ha nem  oda... Haza.

Amikor meglátom a buszból a Maros táblát a hid előtt, mindig akkor érzem, hogy igazán hazaértem  Mindig megdobban olyankor a szivem.

A MAROS A RÉGI. CSAK A KÖRNYEZETE MÁS. A KALANDPARK, A LOMBSÉTÁNY, A DRÓTKÖTÉLPÁLYA A FOLYÓ FÖLÖTT, A BEÉPITETT MÓLÓ, HIÁBA NÉPSZERŰ - MÁSOKNAK - SZÁMOMRA MEGTÖRI A TERMÉSZET TERMÉSZETES , HÁBORITATLAN HARMÓNIÁJÁT, BÉKÉJÉT....

elfordulok tőlük, és csak a vizet nézem, ahogy játszik rajtuk a vibráló, szivárványos fény - ellenfényben, s ahogy ráborul szomorúan - a strand végében egy fa, visszatükröződve a vízben...

50 éve is itt kuporogtam.... többet változtam (a testem legalább is), mint a folyó...

de itt mindig a réginek érzem magam is...




igy frissnek és üdének... sőt: fiatalnak... újra


aliz2. :: 2013. ápr. 26. 9:44 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: emlékezésMAKÓMarostermészet





1 megjegyzés:

  1. Éva Szikora
    Nekem is hasonló érzéseim vannak . . a Maros az otthont, a gyerekkort, a szülőföldet idézi. ☺
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    azzal a nem elhanyagalható különbséggel, hogy én lényegében nem mentem el.... "bűvköréből"
    Válasz4 é.Módosítva
    Éva Szikora
    Gonda Julia Igaz, de attól még hasonlóak az érzéseink (egy korosztály is) . . . Sajnos emiatt én ritkábban találkozom vele élőben, de sose hagyom ki, ha Makón vagyok . . .
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    hát én se vagyok mindennapos gyakorisággal ott, mint régen (azért is irtam a "lényegében"-:)
    Válasz4 é.


    Maria Boleman
    Egy pár napig én is Makón voltam. Nem csak a Maros, de az egész város nagyon szép üde zöld színben pompázik. Büszkék lehetünk városunkra. De a csúcs az Maros. Apám is a Marosnak köszönhetöen telepedett le Makón.
    Válasz3 é.
    Gonda Julia
    nagy a vonzása!
    Válasz3 é.
    KLári Jámbor
    Az az elsô ès utolsò mikor haza èrek
    Válasz3 é.

    VálaszTörlés