2022. április 22., péntek

honismereti körön

 kb két évig nem voltam ezen sem...



(ok a covid, emiatt több foglalkozás el is maradt, kortárs vezetőnk is félhetett)

most némileg bepótoltuk...



láhattunk egy filmes összeállítást is az elmúlt időszakról, hát igy is sokat kihagytam



egyszer csak a mellettem levő székre néztem, hol tornysultak az emúlt évi hiradónink, s hát benne az én irásaim Schulmann bácsi kántorunkról (csak egy hevenyészett pszkozat került be, meglepetésésemre, de hát lemaradtam... mint most is a márciusi családi hőseimmel (majd a Marosvidékben jelenik meg, ha igaz)

idén is lenne mondanivalóm, majd Tömörkényhez (Bogoly előadásában) hozzá kapcsolódan elmondom,,(Békeffy Antal "rokonunk" ról, ki Tömörkény mentora volt) vagy inkább leirom!

Befutott majd múzeumunk ignője Pestről egy albummal... (egy faszobrászról, aki a makói művésztelep tagja is volt!)




jutott eszembe egy műve Kapcsolatok, amit gyerekkekkel feldúsitva én is megörökitettem (még eredeti, frekventáltabb helyén)


jó kicsit újra emberek közt lenni... (?)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése