2022. április 20., szerda

NAPNYUGTA ELŐTT 2010 ÁPR 20

 

gondoltam, ma kicsit korábban megyek ki napnyugtát nézni-fotózni, mint 2 napja, bár vulkánihamuviszonyokról nem volt friss értesülésem, viszont a napnyugta mindig szép (pláne folyópartközelben), biciklizni is jó a friss(?( (ez most nem biztos) levegőn, meg szeretem a Marost, a természetet, a fákat stb... azt viszont nem, hogy olyan sebességgel s olyan sürüséggel száguldottak el mellettem a kamionok, szinte súrolva-elsodorva, s mikor meg is álltam  a hidon, úgy rengett alattam, hogy azt hittem leszakad/unk....

a képek meg ilyenek lettek, kicsit túl sötétek (sajnos kinyomtatva még inkább...)










de talán ettől  - kontúrosabbak, grafikusababak - elvonatkoztatottabbak, elmélkedésre alkalmasabbak...:

no nem mint maga a természet (Ó, természet...), hanem mondjuk mint egy nappalibb fotó róla... (?)

(lehet, hogy nyitok egy fotóblogot - külön, máshol..., ha ez igy megy tovább, mert a kibővitett tárházam is betelik hamarosan, ha igy tobzódok. a fotókban:

 ez a nagy fa (Tünde fája), megállitott még kifelé menet a "Vizes" utcán...








 az "idő előtti" naplemente...


aliz2. :: 2010. ápr. 20. 23:53 :: 9 komment 
Kategóriák: 
fotó :: Címkék: fotókMAKÓMarostermeszet





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése