2022. április 28., csütörtök

NAGYANYÁM MÉG HAJDANÁN 2010 ÁPR 28

 

a régi nagy családi fotóalbumból kiesett egy kép a napokban. A padlóra. Nagyanyám portréja. Rögtön az első oldalról...

ma pakolás közben a számítógép tetején bukkantam rá.

mielőtt visszatettem volna az albumba, a kilazult fotósarkok közé - nehogy elkallódjon!- gondoltam beszkennelem

s mivel talán  nincsenek véletlenek, nem olyan véletlenül hivta fel a figyelmemet a kipotyogással, fel is teszem ide, talán ezt "akarta"

nagyanyám Bárány Mariska, hajdanán:



természetesen itt még nem nagymama...

(és én már 1 évvel öregebb vagyok annál, mint ahány évesen ő elment..., és annak is már több mint 60 éve...)


aliz2. :: 2010. ápr. 28. 23:54 :: 5 komment 
Kategóriák: 
fotó :: Címkék: epizódfotokapcsolatokrokonok





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése