2022. április 16., szombat

ELMÚLIK 2009 ÁPR 15

 

ma már nem fűtenek! egyébként napok óta - spórolásból is, meg azért mert kint jó idő volt , ami bent is éreztette hatását,  lecsavartam a radiátor szabályozót, teljesen. (mikor megkaptam a havi esedékes számlt, egyből) - csak megfeledkeztem arról, hogy napok óta bújkált bennem a megfázás (tavaszias időjárás ide vagy oda) , a torkom  napok óta kapart, sőt köhögni is kezdtem, elég mélyről - azt hittem viszont , hogy az orrom megússza - hát nem, tegnap óta megállás nélkül folyik, a fejem meg tele van - úgyhogy tegnap felcsavartam a radiátorokat; reggel viszont látom, hiába... jéghideg, nem is baj, gondoltam, majd a Napon kúrálom magam. Hááát nem sikerült..

de majd elmúlik, csak semmi pánik - ezt a könyvet olvastam a napokban

és ezzel a tanáccsal, minden rosszra, problémára: elmúlik (azaz: "el fog múlni! el fog múlni!")

jelzem, ezt lányom bölcs bölcsődés korában már tudta, mindenre ezt mondta, ezzel vigasztalt, engem vagy magát, még a tanárnőségemre is ez volt a válasza - aamire egy kissé féltékeny volt az anyaságommal szemben - elmúlik a tanárnő,

ebben is igaza volt... (pedig az, akkoriban még elképzelhetetlennek tűnt, hosszú tanító évek álltak  még előttem - mégis egyszerre csak, előbb, mint gondoltam: az is "elmúlt" - ha nem is nyomtalanul...)

de egy megfázásnak tényleg nem kellene egy hétnél (vagy 7 napnál) továbbtartania, és múlna már el! nyomtalanul!



aliz2.
 
:: 2009. ápr. 15. 20:51 :: 6 komment :: Címkék: egeszseg



1 megjegyzés:

  1. Eddig 6 komment érkezett
    1. mila4651:
    2009. 04. 15. 23:16
    Jobbulást kívánok! Nagyon nem jó a dátha, még akkor sem, ha az ember gyereke tudja, hogy "majd elmúlik". :))
    Én már lassan két hete nyitott erkélyajtó mellett alszom...

    2. Csefimi:
    2009. 04. 16. 10:10
    Jobbulást kívánok!

    3. ZinczyKa:
    2009. 04. 16. 18:27
    Gyógyulj meg!
    Ezt az "elmúlik a tanárnő"-t át kell vegyem ::))

    4. Alma:
    2009. 04. 16. 19:44
    Én is gyógyulást kívánok!
    Rabán szokott hasonlóakat mondani , úgy megnyugszik tőle az ember, mindig hálás vagyok érte.

    5. aliz2.:
    2009. 04. 16. 21:53
    hálásan köszönöm a jókívánságokat - mindenkinek
    ez már fél gyógyulás! :)
    (de azért még nem "múlt el" ! :( )

    6. Liliane Akyali:
    2009. 04. 18. 22:54
    Dear Mrs. Gonda,

    It was a surprise to see my father's (George Frank) information on your web site. I live in
    New York City and unfortunately do not understand
    hungarian.

    How would we get in touch with you...Is there
    someone there who speaks English?

    I look forward to hearing from you soon. Thank you.

    Köszönöm szépen

    Liliane Frank Akyali

    VálaszTörlés