2022. április 30., szombat

HÁT 2013 ápr 29

 

hát... nem volt valami jó napom. pedig nagy része a rég óta vágyott Szegeden telt el...

már rosszul kezdődött, amikor a korai ebédelésem után, az utcai teraszról (ami most nem volt valami nyugalmas, egy közeli épitkezgetés miatt- a lépcsőn felügyeskedve, az ajtóban, a tálcáról leröpült a teás üvegem és darabokra tört a kövezeten... Mondták is, hogy ma már ne csináljak semmit, ha már ilyen rossz napom van - mint mondtam. Dehát még annyira az eleje volt... És fogtam magam, bementem a busszal Szegedre, ahol már vagy egy éve nem voltam, csak átutazóban. Hát most a nosztalgiámmal jól szembenézett a valóság...

 

a REÖK ben nem tudtam megnézni a MIRO kiállitást, csak az én hibám volt, hiszen tudhattam volna, hogy hétfő - múzeumi szünnap...

 

de a többi csalódás nem rajtam múlt...

 

semmit nem talátlam meg, ami miatt érdemes volt régebben bejönni...

 az áruház földszintjén a papirosztályt, a Kárászon a Gulácsi Galériát, egy kis szegedi könyvesboltot se (se a Bálint Sándort, de a Sik Sándort), se a fényképezőgépjavitót,

 

a Kárászon majdnem nekem jött egy suhanc, akinek a "budapesti egyetemistá"nak mondott (lóditott) barátja már másodszor szólitott le, hogy valami illatot próbáltasson ki velem, az Acapellában a mögöttem levő asztalnál levő hangos társaságból a mögöttem ülő, csak úgy, hanyagul majdnem ráterpeszkedett és hátraesett az asztalomra... (amúgy németek voltak)

 

ráadásul megint megkörnyékezett a forgószédülésem..

 

azért még elmentem a közeli DÉMÁSZ épületbe, nemrég még ott volt ismerősünk fotókiállitása (de már lekéstem azt. úgy teik az idő...),egy csupa hátból álló modern kiállitást néztem meg, s hát meg kellett állapitanom, hogy a sok hát közt egyetlen egy volt igazán szép és élménykeltő, a kiállitó udvar állandó szobra....

 

 

hát nem csak a művek közt, az egész városra vonatkozóan tűnt úgy, hogy "a régi jobb volt"....


aliz2. :: 2013. ápr. 29. 9:49 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: kiállitásSzeged







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése