2022. április 25., hétfő

a tánc (is) mindenkié

 véletlen(?) délután hazafelé menet, a Hagymaház előtt egy kis csoportra lettem figyelmes, fényképezkedtek (mezitláb!) kikerültem őket, és a kávéház felé mentem , kicsordulásig telt az épület belülről, jól sejtettem, táncosokkal...  táncfesztivál volt...

vettem 1000ftért egy jegyet, és ottragadtam késő estig...



 csoportról, korosztályról korosztályra, (felnőttekig!) leszögezett a látvány (csak az első sorban jutott hely, mint kiderült, az esemény profi fotózója mellé, de én se szágyenkezhetek a képeim miatt,azt mondhatom.. most nem is tudom, mit válasszak ki...




mindet nem tehetem ide, pedig van pár s videom is...






hiszen a tánc mozgűs, de milyen kifejező...

legyen mindenkié (akár a zene)....(hangzott el...)


egyszer leült mellém épp üres székre egy táncos lány, lábait felrakta...megkérdeztem mi ez rajta, azt mondta: forgótalp:


sokat nyűhette, mig elszakadt....


*****





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése