2022. április 27., szerda

egy "civil" a koszorúzáson

 ápr 11

költészet napja, hagyományosan koszorúzás a gimi előtti (megjósolt!) József Attila szobornál, az ugyancsak megjósolt József Attila utca elején

elmegyek, bár sejetem , kevesen leszünk

azaz a       Medália átadása kapcsán a dijazott és kisérői (önkorményzat, kuratóriumi tag) na és persze a gimisták valamilyen kirendelt formában, s egy tanárjuk  egy  felolvasott beszéddel

nem is nagyon találom a helyem,csak aszobor vonz...

az üde tavaszi friss levelekkel, megújulva






kivülállóként (a gimi mostani ig-ja mögött, de Attila előtt - s ez a lényeg)


a szokásos kálák ból nekem nem is jutott, most, 


és a virágok is összes-vissza



de az árnyékom ott van rajtuk! a Szépség koldusán (duplán)

aztán elvonultunk a ktárba, 

összefutottam  a kuratóriumból itt levő B.vel,akit alig ismertem meg, annyira meghizott(!)

kérdezte megyek-e a dijátadásra a ktárba, ,mondtam, persze, csak meghallgatom mit irt laudációnak a lányom a dijazottról..

mondta viccesen akkor fel is olvashatnám, (helyette) ó nem, én teljesen civil vagyok! (ez viccnek is rossz)

de még egy Medáliák átadást se hagytam ki! ("civilként"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése