2022. április 30., szombat

BLOGOLOK 2008 ápr 30

 

Holnap lesz egy éve, hogy elkezdtem írni ezt a blogot.

"Nulla dies sine linea" ... majdnem, mert ez a  341. bejegyzésem. (a lehetséges 365-ből)

Nem az elején, de menetközben, s eleinte azért, arra gondoltam, hogy kerek egy esztendeig írom.

Azaz... máig?!

Nem ígéret volt, attól mi mindig is óvakodunk, mert ha már ígérünk, akkor nem szabad nem betartani.

Inkább csak indok volt arra, miért is írom tovább... teljen le egy év, aztán úgyis (naptári) ismétlődések lehetnének...

De most nem tudom, mit tegyek, mit ne...

Azt hiszem, képtelen lennék abbahagyni. Cserbenhagyni. Megszerettem ezt a mindennapos jegyzetet. Hiányozna.

Bár azóta több blogom is lett, de ez maradt igazán rendszeres.

Azaz nem régiben elkezdtem bemásolni a gyerekkori naplómat... Naponta bemásolok egy 50 év előtti napot.

Érdekes módon, többeket érdekel. Biztos a régiség kuriózuma miatt, meg a mával való szembesítés...(?)

tegnap még kis blogbejegyzés is lett belőle(m); ime:

 



Akkor és most



Találtam egy nagyon érdekes blogot. Alíz írja, és az 1957-es naplójából másol be részleteket, néhol a mostani gondolataival kiegészítve. Remélem nem haragszik meg a reklámért.


Jó lenne, ha sokáig írná még, mert engem teljesen magával ragadott.


Az 1957-es blog 2008-as naplósítása. Vagy fordítva? :-) "


................

Csak a kép nem "stimmel". De én ezt a spirálos formát az itteni webnaplómra épp e régi spirálfüzet-naplóm képmásaként választottam.....  Nem hagyhatom abba... 

A másikat se.... ha már ezt mondják: jó lenne, ha sokáig írnám még... 

Hááát.... "míg  az égi és ninivei hatalmak engedik..."

Csak azért óvatosan, mert  ma ilyen szemrehányó kommentet is kaptam:

"Kedves Aliz!
  Ki fogja megvacsoráztatni a gyerekeket és fürdetni és lefektetni, amíg én a naplókat olvasom?"


aliz2. :: 2008. ápr. 30. 23:29 :: 11 komment :: Címkék: blogblogírasjelenkommentekmultnaplo






1 megjegyzés:

  1. Jó, hogy elkezdted a blogot, és nem hagyod abba. Mindennap itt vagyok.

    VálaszTörlés