2022. április 23., szombat

GALKÓ BALÁZS ÁTVÁLTOZÁSAI antré és abgang közt

 



kicsit korábban mehettem a könyvtárba, szinte üres terembe , s egyenesen az egyetlen előbukkanó Galko Balázs elé, igy nincs időm visszalépni:

Tudja, mikor láttam magát először? - kérdem

?

A Katona József SZinházban, a Luzitán szörnyben...Emlékszik!?

hú, de rég volt

igen, akkor még főiskolás volt, Major rendezte, Törőcsik ült elől a szinpadon

mosolyog, s máris táncolni , énekelni kezd, még erre a betétre is emlékezett... s csak nekem előadta

odavagyok





a versműsora is érdekes, tele vibrálással, mozgással, eredetiséggel...

(de már nem az a hamvas kisfú mint a luzitán szörnyben) de igy van jól!

,



Aztán utolsó darabként szgépról halljuk Bartók előadásában a Szarvassá vált fiút....

ő meg eltűnik

és aztán se tér vissza

micsosda abgang (antrénk után)

mint az egyík szarvassá vált fiú, aki már nem fér be vissza (közénk se.) pedig a  boltives könyvtár mennyezete elég magas


(Megnyugtatásul: később előkerült (de én addig egy másik eseményre loholtam, a Levéltárba)

***




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése