2022. augusztus 13., szombat

STREET ONE - RETRO 2012 aug 14

 

a boltkirakat ablakából a múltam néz vissza rám: pontosan ilyen drapp blúzom volt (szinte szétesésig mostam), és ilyen farmermellényem,("főzött", brazil) és a frizurám is hasonló (sötétbarna, rövid, frufrus)... (70-es évek... az én 30-asaim...) persze, (úgy emlékszem, akkoriban nagyon adtam a színek összeválogatására, kicsit talán mereven is, igy) a farmermellényembe inkább fehér blúzt hordtam, (vagy épp világoskéket) ehhez a drapp blúzhoz meg volt egy ugyanolyanszínű drapp trapézszoknyám, ami(vel) igazán csinos volt(am), (mint mondták volt)

most nem birtam ki, hogy az utcán,  a bolt előtt elhaladva, félig leszállva a biciklimről,  le ne fotózzam a tükröződő kirakatból a "múltam" (és rajta a fejemfogó jelenem:)




de hogy ennyire divatba jött, akik voltunk?! - "egy az egyben"?! (vagy csak "akció"? "leértékelés" -20%?!)


FOTO :: 2012. aug. 14. 7:22 :: 2 komment :: Címkék: divatfotómúlt






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése