2022. augusztus 10., szerda

spontán találkozások

 régi kedves tanitványom látom lányával unokáival kilépni a hagymaházból, majd később a fagylaltozónál pár méterrel vannak előttem, pár perc múlva feljebbről, fagyizva egy fotó, a csipkeházaknál ülve


s fölötte  :Amikor kicsi voltam , akkor épült. Most a kicsikkel vagyok itthon. Makó- Csipke házak

(oda is irtam 5 perce láttalak..szives matrica a válasz)

K. is emlékek közt jár (legutóbbi otthoni képen,  innen indultam)

én is fagyizom, de a fagylaltozó székén ücsörgök és nyomkodom már a mobilom

mikor elém bukkannak...

pár szót váltunk, s gyorsan csinálok egy emlékképet róluk,(még lemennek a Marosra, Pedig már 7 óra, sötétedik és borul,de az a főkedvenc...)


én is még elmegyek a Sparba (az olajam pl fogyóban...) s visszafelé karikázva azon töprengek, hogy milyen jó, ha az ember kimozdul a házából, spontán mindig összefut ismerősökkel, mikor újabbakra bukkanok , s ők se makóiak, csak a középső--elég meglepő helyen, a kiüritett régi városháza épületéből kuksol ki, mig nagynehezen bevallja, hogy az órát kijavitani volt itt 

valóban , pár napja épp néztem, hogy össze-vissza állnak a mutatók...csak két galamb jelzett valamit..



(gyorsan intézkedtek, tán a fotóm hatására ?) észre is vettem hogy már helyén vannak a mutatók..

node mellette egy kedves budapesti pár... 

őket is lefotóztam (javithatatlan vagyok)



s még ide is felrakom(miután nekik elküldtem messengeren)

remélem azért nem haragszanak meg

(most valahogy elég homályosak lettek a képek, csak nem az új mobilom lencséi is romlanak?)

de valahogy szeretem gyűjteni a számora kedves embereket...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése