2022. augusztus 20., szombat

AZ IGAZI ARC 2012 aug 19

 


az igazi...

Mikor vesztettem el az

(igazi)

arcom?

 

Húszévesen még megvolt,

tán még 35 évesen is,

mert mondják képeire:

ez az igazi gondajuli...

 

mindjárt kétszer annyi...

 

de hol van már gondajuli?

 

még itt van

valahol

------

még itt vagyok!F

Keresem magam

még mindig

mint mindig is

 

de már csak   



visszafelé...(?)




 


aliz2. :: 2012. aug. 19. 12:05 :: 21 komment :: Címkék: életelmélkedésfotókkapcsolatokmúltvers

1 megjegyzés:

  1. Paloczi Gabi
    Ez a kep 2012-bol van?
    Válasz1 n.
    Gonda Julia
    unom ezeket a felesleges és rosszindulatú kérdéseket, (ha olvasnál i nem csak a képeket néznd, nem lenne rájuk szükség) meg ha elolvasnád korábbi -felesleges válaszaimat, mért kérdezel akkor pláne?
    Válasz1 n.


    Paloczi Gabi
    Juli, majd mindent elolvasok. A kep alatt az all hogy az igazi arc 2012 aug 19.
    Válasz1 n.
    Gonda Julia
    én a cimnél tovább szoktam lépni, mielőtt véleményt nyilvánitanék pláne! és nincs itt semmi ellentmondás, a dátum azs irás ideje, nem a képé!
    Válasz1 n.Módosítva


    Ágnes Piskóthy
    Juli, a múlt és a jelen arcod mind a tiéd! Szerintem semmit sem vesztettél el! Változunk —— ennyi!
    Válasz1 n.
    Gonda Julia
    régebben egyébként több arcom is volt, ahány fotó annyi....! hogy kinek mi volt az "igazi", az más kérdés... (persze, hogy nem vesztettem el semmit, sőt, ráncokat csak nyertem:) egyébként egy öreg arc sokkal többet mond, mint egy fiatal (mi mindig öreg… Továbbiak
    Válasz1 n.Módosítva
    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia Igen, de az a “ több arc” is mind te voltál, vagy.
    Válasz1 n.
    Gonda Julia
    azt mondom, rárakódnak az évek...az veszteség, hogy most lárvaszerűbb esetleg 🙁 tán a fiatalkori sokszinűség volt abban a jelenségben...
    Válasz1 n.Módosítva
    Ágnes Piskóthy
    Többet mondanak a ráncok, igen, és szerintem akar meg büszkék is lehetünk rájuk😀😀😀
    Válasz1 n.
    Ágnes Piskóthy
    Még….. nem meg
    Válasz1 n.
    Gonda Julia
    bűszkének azért ne
    Válasz1 n.
    Gonda Julia
    bár inkább száz ránc, mint egy plasztika, mert a ráncaim is én vagyok
    Válasz1 n.Módosítva
    Ágnes Piskóthy
    Erről beszélek!!!!
    Válasz1 n.
    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia
    Válasz23 ó.


    Irénke Nagy Sándorné
    Amikor még Timi óvodás volt , biztos, hogy még meg volt. Szerintem most is meg van, ahogyan annak lennie kell!
    Válasz1 n.
    Gonda Julia
    MI, az igazi?
    Válasz1 n.
    Irénke Nagy Sándorné
    Gonda Julia amikor fiatalok voltunk akkor a fiatal arcunkat látták! Az idő tűnésével az évek számával arányosan az arcunk is változott. De azért sok tapasztalatot szereztünk, a testünk öregedett, a lélek viszont fiatal maradt. Mindkettő az igazi!!!
    Válasz1 n.
    Gonda Julia
    Timi jóval elmúlt óvodás, meg egyetemista is, ... amikor egy régi tanitványom egy képemen felismerte a régi "gondajulit",,, ez adta az ötletet...Belül is változtam de a lényeg azt hiszem maradt, sőt egyre inkbb megközelitem 🙂
    Válasz1 n.

    VálaszTörlés