2022. augusztus 17., szerda

a plélbános ellenszenve

 az üres étteremben egy hosszú asztalnál a plébános ebédelt

meggondolás nélkül menet közben elé álltam, akkor láttam, hogy alaposan rágcsál, és rosszallva néz rám,  de intettem, csak egyen, én majd mondom a mondókámat,, hogy -nem volt egyértelmű a kiállításnyitáskor - de meg lehet-e tekinteni a művésztelepi kiállitást nyilt kapuk mellett vagy el kell kérni előbb a templom kulcsát...

eddigre már lenyelte szerencsére a falatot, és odavethette,, hogy: igen

én meg mehettem tovább...enni a másik terembe 

és gondolhattam arra, hogy hogy is létezhet egy ember(egy pap) aki minduntalan ilyen egyértelműen ki tudja mutatni nemtetszését irányomba....

(node nincs ezen semmi csodálkoznivaló, azt hiszem.--- ismerve pl karácsonyi prádikácója tartalmát meg habitusát - nem engemd nem kedvelhet, - hiszen jóformán nem is ismerhet -  hanem amit (akiket) képviselhetek a szemében)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése