2022. augusztus 15., hétfő

HEGEDŰS-ÉNEKES-TROMBITÁS MŰSOR 2010 AUG 15

 

 Makói Muzsika keretén belül

Mona Lisa együttes énekeseit már hallottam egy szilveszteri műsorban, a Grácia hegedűtrióhoz is hasonló formációt,






 

a Fourtissimórol pedig olvastam-hallottam - ők (ez a (four) 4 testvér, fúvósok -innen lemaradt a 4. ) érdekeltek leginkább, talán ők tűntek a leg"komolyabb" zenészeknek is, hogy hagyományos kategóriákban gondolkodjak. DE mért is gondolkodnék abban?! itt épp arról van szó, hogy a zene se nem komoly se nem könnyű - még azt se mondanám, hogy CSAK zene, mert megspékelik - számomra feleslegesen és zavaróan - feltűnő csipőmozgásokkal, -különtáncosfiúkkal-erőltetett mosolyokkal, csillogással - világitási trükkökkel--- mindent eladhatóvá kell tenni - ezt a célt szolgálja a műsort levezető narrátor is... számomra kicsit émelyitően, önreklámmal és manipulativan. De tudom-tudom, én vagyok túl szigorú, le kellene már szoknom erről. S a"komolyságról" is - s nem csak a zenében... talán...

"legyek már könnyedebb" - hallom épp eleget! lehet, hogy épp a "makói muzsika 

 önfeledtebb élvezésével kellene kezdenem?


és a végén tapsolhattam volna én is jobban is nekik...?



hiszen "megérdemelték".... "megdolgoztak érte"




 



aliz2. :: 2010. aug. 15. 0:19 :: még nincsenek kommentek 
Kategóriák: 
vélemény :: Címkék: MAKÓzene




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése