2022. augusztus 18., csütörtök

AZELŐTT S MOST

 azelőtt nem is tudtam mire való a lépcsők melletti karfa, gyakorlatilag, véletlen se fogtam meg (most belekapaszkodom)

azelőtt föl se tűnt, hogy milyen praktikus, hogy közel vannak a falak a lakásban, (most jól jön, hogy rájuk támaszkodhatom)
azelőtt beleszökkentem a kádba, csak úgy, (most milyen jó, hogy mellette a mosdó, kapaszkodónak)
azelőtt a biciklimre csak úgy felugrottam, (most bonyolult s lassú művelet a felszállás)
azelőtt elmentem volna a világ végére is gyalog (most számolom a lépteket, nehogy egy fölöslegest is kelljen tennem)
azelőtt nem zavart mások durva s hangos beszéde (most falra tudok mászni tőle)
azelőtt már lefekvés közben elaludtam, (most csak várom mikor )
azelőtt nappal eszembe se jutott lefeküdni, (most nap közben többször LE kell dőlnöm)
azelőtt lassan döcögtek az évek, (most gyorsan röpülnek a percek)
azelőtt öntudatlanul éltem, (most tudatosan halok)





1 megjegyzés:

  1. Rozália Szabó
    Helyettem írtad!
    Kedvelések Thumbs up, Facebook like matrica

    Tetszik
    Válasz3 é.
    Elérhető
    Gonda Julia
    sajnálom 🙁
    Tetszik
    Válasz3 é.
    Rozália Szabó
    Gonda Julia én örülök neki, mert olyan szépen le tudod írni és velem ezek történnek.
    Tetszik
    Válasz3 é.
    Elérhető
    Gonda Julia
    de én pont azt sajnálom, hogy veled is 🙂

    Tetszik
    Válasz3 é.
    Berger Nándorné Máté Anikó
    Sajnos nekem is hasonló gondjaim vannak. Engem bosszant.

    Tetszik
    Válasz2 é.
    Elérhető
    Gonda Julia
    Berger Nándorné Máté Anikó hát engem is, fölöttébb!
    Tetszik
    Válasz2 é.
    Elérhető


    Válasz írása…
    Mariann Simenszky
    Addig örüljünk,amíg ilyen pici problémák vannak csak.

    2
    Tetszik
    Válasz2 é.
    Elérhető
    Gonda Julia
    igaz, csak hirtelen döbbentem rá...
    Tetszik
    Válasz2 é.
    Szabó Imréné Éva
    Kértem már,hogy ne foglalkozz szomorúságra okot adó dolgokkal .Sok felvétel van rólad itt-ott a neten és jól nézel ki.Gyönyörű gyereked, unokád van,jó megélhetésed,hát lehetnél vidámabb is . Gondolj arra,hogy szerencsére hol itt ,hol ott fáj és elmúli… Továbbiak

    Tetszik
    Válasz2 é.
    Elérhető
    Gonda Julia
    DE NEM IS FÁJ SEHOL, EZEK MÁSMILYEN ARÓSÁGOK.. KIIROM... ártok valakinek vele? akkor abbahagyom! 🙂
    Tetszik
    Válasz2 é.
    Szabó Imréné Éva
    Gonda Julia Ó .Értem .Majd elmondom,hogy mi esett meg velem -azért vagyok ilyen aggódó .Akkor jó. Írd csak ki,ha megkönnyebbít.

    Tetszik
    Válasz2 é.

    VálaszTörlés