2022. augusztus 19., péntek

össze-vissza

 össze-vissza alszom és vagyok fent

egymásba mosódnak az alvásaim és ébrenléteim azaz nem szabályosan darabolják föl napjaim...éjszakára és nappalra

egyfolytában keveset alszom, többnyire 3 órákat

ha nagyon álmos vagyok, muszáj lefeküdnöm, mert nem tudom tartani a fejem a nyakamon, de fel is ébredek bizonyos idő elteltével, akármilyen napszakban...

ha felébredek, sokszor azt se tudom, milyen napszak van (pláne lehúzott redőnyök mögött) , éjjel vagy nappal sőt azt se, hogy ma vagy tegnap (vagy holnap netán)

ez az összevisszaság persze csak szembetűnő szimptómája annak az összevisszaságnak amiben élek....


alapjaiban , össszegezve eleget alhatom, mégis általban álmos vagyok, kialvatlan

azt hiszem, igy vagyok egész életemmel is....

(élek, élem, de nem eléggé . rossz szójátékkal, egyáltalán nem vagyok "kiélt"))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése