2021. április 29., csütörtök

zenész kezek

 nézem az online koncerteket

a kamera mindent közelre tud hozni

a kezeket nézem, finomak, épek, biztos vigyáz rá gazdájuk

nem úgy mint én...

gimista koromban

kötelező társadalmi munkában voltunk, kukoricát törtünk

hát én annyira tudatlan voltam e téren (is) hogy azt hittem, kapunk valami szerszámot,amivel törhetjük a kukoricát

mindenki kiröhögött, hogy is képzeltem!

hát aztán a konziban a hegedűtanárom egyből észrevette, hogy nyilván csupasz kézzel törtem a kukoricát, nyoma volt

jól össze is szidott, felháborodva, hogy hogy is képzeltem ezt, hegedűs létemre, a kezemre vigyázni kell!!!



(azóta vigyázok is, nem török kukoricát.de sajnos nem is hegedülök)


6 megjegyzés:

  1. A "következő" életemben, ha hihetnék ebben, megtanulnék hegedülni. Még a zongoránál is jobban szeretném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a mi Bösendorfer zongoránkat ellopták a háborúban--- ezért lettem hegedűs (de sokkal több kreativitást és odafigyelést , érzékenységet érdemel, szerintem . jól hegedülni csak szivből lehet!)

      Törlés
  2. J.J. Kár! Érdemes lenne leporolni a hegedűt. Szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NEM POROS, TOKBAN VAN S BEBUGYOLÁLVA! 🙂

      Törlés
    2. J.J. A port idézőjelben gondoltam. Miért halgat a hegedű?

      Törlés
    3. "Rózsi, Rózsi mi bajod, mért nem akarsz szólni?

      Törlés