2021. április 1., csütörtök

az ördög hegedűsei

 tegnap láttam egy filmet Paganiniről...




megejtő film volt, egy szép szerelmi történetbe mártva..aminek közepében ez az igézetes Paganini dallam áll:



hanem ámulatra méltóan,"ördögien" hegedült benne, igen, semmi kétség, az őt alakitó...

direkt megvártam a stáblistán, hogy megtudjam ki ez az "ördöngős " fickó, ez a második Paganini

nos kiderült: David Garrett  (1980) (német-amerikai szülők), utána is néztem.. csodagyereknek indult és csodafelnőtt is maradt -  a képein szőkének látom, és főleg cross-overeket játszik, klasszikusokat is igy átirva, és hangszerelve (picit sajnálom) 



(Hogy nem tudtam eddig róla, pedig a film is 2013 -as, és Budapesten is járt pár éve)

nekem Paganiniként tetszett leginkább...

de hiába: a ma az ma... (a tetoválásai is)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése