2021. április 17., szombat

holokauszt emléknapra

 felraktak:

(Gonda Júlia visszaemlékezésével emlékezünk a 77 éve történtekre, a holokauszt magyarországi emléknapján.

(A videó a Návay Lajos szakközépiskola diákjainak közreműködésével, 2017-ben készült. )



(mellékesen azt az iskolát eredetileg a nagyapám alapitotta) (csak akkor felsőfokú kereskedelmi iskola volt)

(az elhangzó verset strasshofi második utazásom után irtam, (70 évvel később az első után

****

s hogy teljes legyen a "kép" :






10 megjegyzés:

  1. Olyan jó volt látni téged, és hallani a hangodat, a gondolataidat az életedben az örökké fájó pontjaidról. Sokkal közelebb kerültél most hozzám.
    Jó, hogy elkészült ez a videó.

    VálaszTörlés
  2. Jó volt hallani a hangod! Az arcodat, írásaidat ismertem régóta és most már hang is kapcsolódik az eddigiekhez. Így más lesz olvasni Téged, mert elképzelem hozzá a hangodat.
    Ahogy Éva írja, igen, jó, hogy elkészült ez a videó és jó, hogy ide feltetted.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nehezen alltam kotelnek... de szukseg volt rà (m)...

      Törlés
  3. érdekes (vagy nem is?!) én nem birom végignézni vagy hallgatni...ezeket...

    VálaszTörlés
  4. Végighallgattam a második videót is. Megható, szomorú, elgondolkodtató írás. Min mentetek keresztül...:(
    Most már tudom, hogy miért Aliz a blogneved.

    VálaszTörlés
  5. De átsugárzik rajta édesanyád ereje is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annak örülök, mert az a lényeg! egy "hős" volt (még apai nagybátyám szerint is...)

      Törlés
  6. egyébként nem csak végignézni nem birom most, felolvasni se vállaltam... sőt, el se mentem a bemutatóra (a Central szinházban volt - de aznap óriási migrén - ugye nem véletlenül))

    VálaszTörlés
  7. Megrázó tanúvallomások...
    Máig is felfoghatatlan ennyi barbárság, szinte "tudományos aprólékossággal" kigondolva, őrültek agyában, milliók életét feláldozva, további generációk szenvedését okozva...

    VálaszTörlés