2021. április 12., hétfő

78

 esti , viszonylag kései telefon, készülődés már a fürdésre, 8 után van, hosszabb volt a mese...

unokám rég halottam már, kérdem is anyjától, hogy van.., mit csinál, hol van most?

itt van mellettem! - meg is szólal:

Mamucikám!

Mit? hogy? mit mondtál? kérdem..--elismétli:  Mamucikám, szeretlek...

Aztán megkérdi megvolt-e már a 2. oltásom? megvan-e már a védettségi ideje...

Na akkor IRÁNY...!

Hát megyek, de még várni kell, nagyon fáj a lábam, nem tudok járni

Akkor küldünk érted...

Helikoptert? -kérdem

De közben meg ő valami mentőkről beszél...

Jajaj,  az kórházba vinne , oda meg nem akarok

Őrület ez az öregség , mi ellen nincs is orvosság) Már... 78 vagyok... kimondani is sok.. El tudsz számolni addig?

Komótosan elkezdi..

Hagyd abba , nincs már annyi ídőtök fürdésig....

4 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos ez a fiúcska. Milyen szépen szólított meg!:)
    Hátha úgy gondolta, hogy a mentő hozzájuk visz téged, és nem a kórházba.Én így gondolom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban nagyon aranyos! Imádom. Újabban igy "hizeleg" (?) Könnyen megy neki, mert nagy a szive!

      remélem én is, hogy hozzájuk gondolta, ámbár oda nem szállit mentő (ezt ő nem tudhatja) de nem is hallottam minden szavát mert én is rábeszáltem..:(

      Törlés
  2. Valami elhomályosította a szemem, pedig nincs füst a lakásban, nem dohányzom. Drága kis unoka a Te unokád. :)

    VálaszTörlés