2021. április 20., kedd

ez nem jó...

 ...de nem ám

elfog egy rosszullét...

már csak 5 perc hiányozna a kedvenc filmsorozatomból, nyom a mellkasom, befújom a nitromintet, hiába már légszomjam is van, nem ,birom végignézni a filmet, a számitógép előtt maradni, bemegyek a másik szobába, a hálóba, lefekszem...rosszul vagyok , általánosan, totálisan,,

elfog a halálfélelem (már megint!?)

na ez nem tetszik, hogy miért kell rögtön végletekben gondolkodni

hogy majd rámtörik az ajtót, ha kiderül(ök), vagy esetleg az erkélyen keresztül törnek be?...

meg kéne adni végre a szomszédom telefonszámát tényleg a lányomnak, mert különben a kutya se keres, ő majd este, s ha nem veszem fel egyik telefont se ,akkor...

na aztán kimegyek a WC-re, útközben még eszembe jut " a halál a belekben lakozik"'!?

nade ott jobban leszek

de miért is hittem azt hogy meghalok?

(nem volt pánikrohamom! ez realitás volt)

most jól vagyok (hozzám képest)  (de meddig)

eszembe jut a napi gyakori formula "többségük idős krónikus beteg volt", ja hogy ők covidosok is? (én már állitólag védett)..két oltás után )...de a covidosokon kivül egyáltalán lehet más , és orvosolt bajunk is?!!!

.....

épp most úszik le a kedvenc sorozatom....



2 megjegyzés:

  1. Remélem, hogy most jól vagy. Aggódva olvastam a soraidat.

    VálaszTörlés
  2. ez tegnap volt, s akkor is irtam (5 perc volt, ahogy az irásból is kiderülhet(ne)

    VálaszTörlés