2021. április 11., vasárnap

hajszál...

 biciklizek hazafelé

szembe karikázik valaki , köszön, maszkban (utólag ismerem fel) kérdi hogy vagyok, mondom jól, már védett is... ő is két oltást is kapott,,

pár másodperc múlva, lehajtok a háztömbünk előtti  parkolórészbe

egy autó pont felém tarol

ne taroljon már rám - orditom el magam, 

szerencsére megáll  

jó  hogy szólt - mondja a vezetője, megkönnyebbülve

jó, hogy meghallotta! mert én már nem tudok ugra.bugrálni...

hát ha nem hallja meg, .. pár cm volt köztünk...

igen hajszálon múlt! (hogy nem "jól" vagyok...hogy vagyok egyáltalán)

4 megjegyzés:

  1. Húúú ez veszélyes volt, örülök, hogy el tudtad ordítani magad, és hogy ő meghallotta.Ki tudja mit úsztál meg!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lélekjelenlét, gyors reagálás!

      (nem akarom elképelni, mi lett volna, ha nincs! :)

      Törlés
  2. Összeszorult a szívem, és egy görcsbe rándult a gyomrom.

    Most veszek pár nagy levegőt, hogy megnyugodjak.

    (Szerencsére az "angyalaitok" észnél voltak.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fura, én meg se ijedtem, csak higgadtan konstatáltam, hogy ez az autó éppen felém irányul...(és "cselekedtem" a magam módján)

      Törlés