2021. április 22., csütörtök

ki?

 nem tudom miért alszom ennyit

a 8 órás egyfolytában végigaludt éjszakám után, az ebéd utáni kávémmal lefeküdve is  jópár órát

az ebédem egy szál trikóban hozta ki a futár, ilyen jó idö lenne?, igen, ennyire? ennyire... mondta s már szalad is a piros rövidujjú trikójában

gondoltam én is majd utána ,ilyen ragyogó  napsütést nem szabad kihagyni

de alvás lett belőle

ebéd után, kávémmal lefeküdve, elaludtam...órákat...

most már fél 5. mire elkészülnék, belakonyodna

amilyen lassú vagyok, bár még hétágra süt...

tegnap rengeteget "szaladgáltam" tán annak is az utóhatása ez.. mert már megszoktam, hogy nap mint nap nem megy a kinti mozgás (se)

szombaton nyitnak a teraszok, ez jó hir (ha a betegségi s  halálozási adatok nem is igazolják, csupán az oltásiak)

de azért jövő héten mér talán én is kiücsörgök kávézni egyik napsütött teraszomra...

1 megjegyzés: