2021. április 11., vasárnap

kórházi emlék

kb 3 éve kórházba kerültem, egy idős néni volt már ott,...

nagyon izgatott volt egy másnap várható operációja miatt...

hallottam mikor a főorvos közölte a lányával, hogy mégsem operálják meg az anyját , mert nagyon rossz lett a lelete, fölösleges,,

a néni mikor megtudta, hogy elmarad az operáció, nagyon megörült

persze az okot nem mondta el neki senki...

..

mindig rám szólt, hogy lassabban közlekedjek (pedig én magamhoz képest nem éreztem gyorsnak magamat)..

...

még mikor én kijöttem ,- csak egy-két  éjszaka voltam bent-, ő ott maradt (más baja is volt, nem csak amivel operálták...volna)...

tudom hogy kb. hol lakik (lakott?)



mikor elmegyek a ház előtt, mindig rá gondolok

szeretném látni , ha kijönne a kapun

de ennek szinte semmi az esélye....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése