2021. április 22., csütörtök

internet!!!!

 elment az internetem, totálisan, valami DNS nem működött...

először azt hittem, hogy összefüggésben van ezzel hogy a havi adagom elfogyott, azaz arról értesitettek is hogy 80 %ra lement, de egyszer csak ripsz ropszs totálisan megszűnt az internetem. Pedig teljesen sose szokott! ha elfogy, akkor is lassan,de működik - a blogom meg pl teljesen.. de most semmi

kiderült, miután, az 1 KB-ttal való kiegészités után se mozdult, hogy a gépet kell reparálni, meg is történt, alapállásról újrainditás után , hurrá! újra van..sőt kiderült hogy még maradékom is az előzőkből...most azt fogyasztom

nagyon hálás voltam a szakembernek, aki még pénzt se fogadott el... mondtam, mennyit jelent ez nekem, mert nélküle meg vagyok "lőve"

mire ő, és milyen igaza van, pedig hogy meg tudtunk lenni korábban nélküle

(hát persze nem tudtuk, hogy mi hiányzik!)

3 megjegyzés:

  1. De jó történet!:) Végül minden jól alakult, és ez milyen fontos.
    Az én gépemmel sincs valami rendben. Ma kicserélt egy kábelt egy szerelő. Ha nem oldja meg ez a problémámat, egy hétre elviszik a gépemet megfigyelésre. Milyen furcsa lesz nélküle.
    Rendszeresen előjön a "No signal" írás, csak hosszas nyomkodással, kábelek igazgatásával lehet helyrehozni a problémát. Ez így nem mehet tovább.Lépnem kellett, mert én is meg vagyok "lőve" nélküle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de csak a vége jó (bár akkor minden jó:), de addig sokat idegeskedtem és szaladgáltam is...
      annak külön örültem, hogy nem kellett otthagynom a gépet, hanem máris kézbevették és rendbehozták...
      ez a "No signal" t még nem is láttam számitógépen, tán csak a televizión (nem ad jelet?),de biztos csak valami hiba lehetett, amit a kÁbel megold
      Mobiltelefonon nem tudsz kicsit internetezni , (én azzal szoktam pótolni, ha...I)

      Törlés
    2. kimaradt: érintkezési (hiba) ?

      Törlés