2021. április 15., csütörtök

NE!

 nem értem, hogy miért nyitják meg az iskolákat hétfőtől alsó tagozaton

a fertőzöttek és a halálesetek(!) száma ezt egyáltalán nem indokolná - még!

másrészt, bebizonyosodott , hogy az új mutánsok, amik most már dominálnak, a fiatalabb korosztályt is, sőt gyerekeket is veszélyeztetik - sőt van egy olyan variáció is hogy post, a fertőzés után jönnek elő jóval erősebb általános panaszok... (. l. Heim Pál kórház adatait)

hallom, hogy elég erős a tiltakozás a szülők részéről ,amit én teljesen meg tudok érteni (én se engendném, az én gyerekemetf!!!!..)

 vannak ilyen ellenérvek, illetve a nyitás mellettiek, hogy mentálisan a közösség hiánya bajokat okozhat

de épp most hallottam a tévében egy szivszoritó mondatot (Jaksty Katától, aki közvéleményt kutatott azügyben, engedje-e elsős gyerekét iskolába (95% fölött nem volt a válasz) -

"MINDEN PÓTOLHATÓ, CSAK AZ ÉLET NEM!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése