2021. április 6., kedd

más megvilágitásban

 miután a félország a makói húsvéti installáción röhög... ami megmondom őszintén első látásra engem is meghökkentett (elóször csak a keresztet látva, amin lobogott valami lepel... először azt hittem az ős-jobbikosok támadtak fel, mert ők szoktak volt ilyeneket még annakidején ellenzékieskedve az MSZP-s polgármester idején felállitani ilyeneket) de nem, most maga fideszes polgármesterasszony, akinek igen erős vallási inditásai vannak, állittatta fel, egy kemencére emlékeztető "sziklabarlanggal". miből jött ki az a lepel a kersztre, s minek mélyén egy angyal bújt meg... 

ezt első pillantásra nem is lehet látni, esti kivilágitásban jobban!

útra keltem hát este felé, hogy utolsó nap megtekintsem esti kivilágitásban "a művet"

nos, ilyen volt

ki-ki döntse el, milyen, és mi értelme (érzelme) van... ha van:






 




10 megjegyzés:

  1. V.K. Elolvastam és megnéztem

    VálaszTörlés
  2. G.I. Én amikor megláttam, azt gondoltam, hogy egy kemence, ami be van izzitva, vagy egy kazán, amit szalmabálával fűtenek. Bocsi, ha megbántottam valaki vallási érzületét,

    VálaszTörlés
  3. ZS. M. SZ. Tanárnő! Ez az elemzés annyira tökéletes, hogy utólagos engedelmével kimásoltam és a gyerekeimnek elküldtem. Nem mertem a bejegyzés alá "nevető" arcot tenni, pedig amikor először láttam, engem is mosolyra fakasztott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó, én az "elemzéstől" azért távoltartottam magamat!

      Törlés
    2. ZS.M.SZ. Elfelejtettem az elemzés szót idéző jelbe tenni, pedig ez volt a szándékom. 🙂

      Törlés
  4. ZS.B. Volt ott más is...arról senki sem beszél?Makó vallási közössègei ebben az ínséges időkben megmutatták magukat...mi is Julikám.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most nem az volt a témám, már korábban, 2-án)irtam arról (is) fotókkal...! Zsuzsikám! 🙂 (bár ott is volt kis kritikai élem 🙂 -

      Törlés
  5. Gonda Julia
    Imréné Kiss nem adhatok mást, csak mi lényegem 😉
    1 é.
    Válasz
    Attiláné Barta Berényi
    Nem is írom le, mi jutott elsőre eszembe.

    VálaszTörlés