2024. augusztus 23., péntek

praestressz

 ha tényleg és komolyan ki akarom adatni az írásaimat s nem csak tervezgetni róla  a levegőbe

vissza fog jönni a stressz az életembe, ez nem vitás, de megéri-e


a kb 800 oldalnyi összegyűjtött újabbkori (2012-) TEMATIZÁLT VÁLOGATOTT verseimet elküldtem két részletben lányomnak, nézze át szerkesztői szemeivel, majd ha ráér, csak akkor, miközben cimet is változtattam , koncepciót azért még nem, de folyton variálok!

kérdezte mi a határidő, mondtam olyan nincs, legfeljebb az életem, s ha túlmegy legfeljebb posthumus lesz 


nade ott a többi, ami nyomaszt

pedig nem akarom feladni

nem kellett volna elodázni...


de ez már nem is praestressz, hanem poszt-

vödörből csöbörbe

3 megjegyzés:

  1. Attiláné Barta Berényi
    Nagyon várom és szerintem sokan vagyunk.

    Faragó Imréné
    Én nagyon vàrom! DE JÓ LESZ!!!❤️❤️

    Ágnes Piskóthy






    Zsuzsi Hajdúné

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsi Hajdúné
    Várom!

    Mariann Simenszky
    Végre léptél,gratulálok!

    Gonda Julia
    Mariann Simenszky kis lépés az emberiségnek, hatalmas az embernek. (Nekem 😉

    Mariann Simenszky
    A lépkedés a legfontosabb,ez jelzi a pozitív irányt

    Gonda Julia
    Mariann Simenszky lehet hátra is!!

    VálaszTörlés