2024. augusztus 2., péntek

ki ül első sorba

 én soha, szerintem az reprezentativ vendégeknek van hallgatólagosan is fenntartva,

ma kellemetlenség ért miatta,,egy kiállitásmegnyitói beszélgetés előtt

valaki, akinek nincsenek efféle aggályai, oda ült, s engem is invitált mellé

mondtam, - mit ő rossz néven vett -nem nekünk van az fenntartva, hanem általában kiemelt vendégeknek 

én a második sorban ültem de bizonytalanul, mert nem szembe a klimával, mint pár sorral még hátrább, s később  vissza is mentem oda- 

(később pont a fővédnök polgármester, meg a főszervező ültek oda, az eső sorba, mert csak hátrább jött ő is



mig egy darabig üres volt a sor,  diadalmasan nézett hátra 

de akkor már a másik oldal első sorában ült a kiállitó művész családja

köztük az édesapa is nyolcvanon túl, volt gimnáziumi iskolatárs,

bár soha máskor (mert mi ilyenek vagyunk) 

meg is jegyezte egyszer csak a festőművésznő,, hogy változnak az idők, mert az ő édesapja még sose ült első sorba, s lám most igen...de csak azért, mert oda ültették! - tették hozzá.



hát nem vagyunk egyformák








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése