2024. augusztus 10., szombat

ÉS isten megteremté a nőt

 tegnap megnéztem a hangzatos és már szállóigévé vált cimű régi (56os)  Bardot (Vadim rendezte) filmet


nem is tudom, hogy maradhatott ki

ja , hát persze 56-ban még kislány voltam (13), s a film korhatáros lehetett

nade épp ez az! szerintem ma nem lehetne az (Legfeljebb 12 alatti)

mennyit változott azóta a világ!

"erkölcsiekben", mennyit süllyedt! Hová már?  hová?!!!


***

a film bónusza volt számomra, hogy kedves - kedvenc filmszinészem (Jean Louis Trintignant)  volt az egyik férfi főszereplő, jóval előbb mint az Előzésben...(ami 62es, azt már láttam is)


"milyen szép vagy" - mondhatnám, mondhattam volna  B B -vel... én is... :)


(pedig csak 4 év múlva ismertem meg a hasonmását Rysardot, Krakowban)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése