2024. augusztus 24., szombat

IGAZI, 2011 AUG


 

8 megjegyzés:

  1. Ágnes Kováts Vörös
    Ez annyira jó kép, és annyira "gondajuli-kép"... Olyan hihetetlen, hogy ugyanez a szempár figyelt engem a katedráról, figyelte a színpados csetlés-botlásaimat, telt meg könnyel a szavalóversenyeken... De szép idők is voltak azok! Tudom, hogy manapság nem divat ilyet mondani, de nekem jó visszagondolni a diákéveimre!
    12 é.12 éve

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      ...a szemem most is könnybelábadt!:) nekem is jó visszagondolni... és köszönöm... ( egyébként nem csetlés-botlás volt az, Ági, nagyon is ügyes voltál!!! csak én lehettem túl szigorú...🙁 )
      12 é.12 éve
      Ágnes Kováts Vörös
      Szigorúság? Már én is 25 éve állok a katedrán, és még mindig azokat a hamuban sült pogácsákat majszolgatom az úti batyumból, amit akkor kötött az iskolám és a családom a vándorbotom végére: egy ésszel-szívvel összeállított követelményrendszert, amihez igazodni lehet, hogy az ember ember maradjon. Hogy ne térüljön el, ha "ráuszulnak az ordas eszmék". Ha ez szigorúság, ám legyen. Nem győzök elég hálás lenni érte.
      12 é.12 éve
      Gonda Julia
      ..ezt is köszönöm!öröm volt olvasnom:)én is hálás...:))

      Törlés
  2. László Börcsök
    nekem is jó emlékeim vannak, és ne gondolja, hogy igaza volt akkor amikor néha azt hitte hogy hiába jó...talán a kis disznók, akik elé a gyöngyöt szórta számolatlanul már tudják mi érték és mitől (és kitől)

    VálaszTörlés
  3. Katalin Ulrich
    JULIKÁM,EZ EGY IGEN_IGEN JÓ FOTÓ!!..
    11 é.11 éve
    Klara Lakner
    Mndegyik tetszik, de ez tetszik a legjobban. ❤
    10 é.10 éve
    János Rozsnyai
    Egyre jobb képeket hoz, Julika!! Különben pedig csatlakozom az előző hozzászólásokhoz.
    10 é.10 éve
    Katalin Dienes
    ez eddigi legjobb képed, bocska
    10 é.10 éve
    Klári Erdeiné
    Ez a legjobb profilképe Julika! Valami megfoghatatlan jót tükröz!

    VálaszTörlés
  4. Gonda Julia
    biztos abból eredt akire néztem 🙂
    7 é.7 éve
    Klári Erdeiné
    Timi ?
    7 é.7 éve
    Gonda Julia
    nem

    VálaszTörlés
  5. Judit Király
    Nagyon jó kép,őszinte és szivet melegitő ha ránézek!
    5 é.5 éve

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      jó, hogy ezt irod, mert ezt egy nagyon kedve bloggerina kollegina készitette, akivel csak ekkor találkozhattam..

      Törlés