2024. augusztus 23., péntek

fúvóstalálkozók

 aug 20 környéke hagyományosan a fúvósoké, a mi városi fúvoszenekarunk külföldi barátokkal tartanak különböző koncerteket, most vendégkarmesterekkel is



vasárnap és hétfőn , 20 előtt a zenepavilon környékét szállták meg , különösen hétfőn rengeteg hallgatósággal, nem is jutott egy ülőhely sem, sőt a szinpad körüli parkban sem, igy aztán sétálgattam is, gyönyörködve a hangok mellett a különleges látványban is



a szemem amúgy is bántották a szinpadi reflektorok..

a 20i ünnepség főattrakciói is ők voltak, felvonulásukkal is már..

én nem voltam  s nem is vagyok a fúvos zene hive, de ha jól játszanak , és ők többnyire igen, engem is elszórakoztatnak...



s sokan rajonganak értük...

nincs aug 20 (nomeg új év kezdet se) nélkülük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése