2024. augusztus 6., kedd

2. találkozás a szarvasiakkal

 bár most alaposan felkészültem még ki is nyomtattam 3 oldalas vázlatomat a makói zsidóság történetéről.

mégse tartottam előadást, az első félmondatom után elhangzott kérdés után csak úgy záporoztak a kérdések, legvégén 4 kéz volt fent  s ezzel le is zárta fzs a programot, rohantak vissza Szarvasra, de velem még informálisan is beszélgettünk  páran, izgalmasat

azt mondanám hogy pályát tévesztettem,. de nem hiszem ez is tanitás... azt hiszem---

várom hogy 3 hét múlva megint találkozzunk (másik csoportokkal, de ugyanazzaal az örök-fiatalsággal)

---


csak érdekességként s az antrémról

F ZS úgy konferált fel , hogy én vagyok a makói zsidó hitközség oszlopos tagja

eszembe jutott a Szent Péter esernyője, s abban is a zsidó Műnczné, aki ugy mutatkozott be, hogy ő a...i hirközség , mert hogy egymaga volt...

hovatovább én is... (s ezen egyszerre lehet sírni és nevetni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése