2024. augusztus 25., vasárnap

igy mulatok én...

 ebben a nagy nyári hőségben van úgy, hogy napokat - ha a hőséget csillapitó estéket nem is mindig - itthon ülök - (vagy fekszem/fetrengek)  magányomban - mi nem tesz jót a hangulatomnak (látom újabb  portréimon is, ma el is kezdtem egy kis antidepresszánst szedni újra)

délben a menzára se mindig megyek át , pedig az csak egy ugrás

pénteken kicsit később, s igy semmi "nekem valót" nem találtam, bár a séf szerint minden nekem való

s ha már évek ta nem ettem főtt tésztát, épp ideje lenne elkezdeni most (mondta, s tán igaza is van)

de tovább álltam, a Glorius teraszán kiderült hogy elnéztem a napi menűt  igy átszöktem a szembelevő - bár fenntartással kezelt , új -  Gáblihoz

a múltkor rosszul jártam a párnájukkal, de most találtam hátul , majdnem a személyzeti részen, párnátlan széket, igaz a szomszédos asztaltól nem soká az orrom alá fújták a füstöt, de valahogy kibírtam



a becsinált leves fenséges volt (mint anyámé), azt hiszem a múltkor is egyszer ezt ettem itt,



 a második kicsit fura kinézetű volt, paprikás krumpli. de külön a szaft és a krumpli, de finom jól átsült a sült kolbász




a kávét viszont mégis csak a Gloriusban fogyasztottam el, bent az elegáns hűvösön...



aztán meg - a nagy fa alá a madármeglepetés óta nem merek ülni, hallottam egy futártól hogy már kinyílt a Gyarmati cuki, odamentem fagyizni,,,már hiányoltak is...



nap közben újra kezdett melegedni éreztem, igy a fagyi után kértem egy jéghideg colát is



nahát igy mulattam én ma (három helyen is!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése