2024. augusztus 20., kedd

ez a magáé

 mikor elbúcsúztunk a szarvasiaktól, vártam volna a gondnokot, hogy ne maradjon nyitva a zsina, de hirtelen megláttam, a zsina előtt nem rég telepitett kis padon ülve... beszélgettünk, kérdeztem, mi van a temetővel, sikerültek e a rendbehozó munkálatok, kivűgtűk e a fűt a nagyszüleim sirja előtt 8freméljetőleg alapokat nem bolygatva meg)  Jelzem a templom udvara is nagyon elhanyagolt, elburjánzottak s ki is száradtak bokrai, növényzete, az emléktábla szinte meg se közelithető. Nem látja a hgondnok vagy arra felé nem is megy?

oda jött egy ember hozzánk, bottal bicegve, s kérdezte idetartozunk-e

rejtély hogy értette

de hosszas  s bonyodalmas magyarázkodásba kezdett, aminek a z volt az értelme hogy nincs pénze, és leszállitották a vhelyi buszról, mondván, kérjen valakitől 650 Ft-ot

s most mi lennénk ezek a valakik?

a gondnok jobbnak látta elódalogni, én tétováztam, sajnáltam is kicsit a szerencsétlen emberkét de bosszantott is, hogy mik vannak, hogy kerülhet valaki ilye helyzetbe..

mondtam neki szálljon csak föl arra a buszra, 65 fölött lehet ingyen, én elnéztem volna annyinak, de nem volt annyi, bottal se, ötvenes csak

belenéztem a táskámba ott egy 20000es árválkodott, azt mégse adom neki

de élelmesen azt modta, váltsam fel

ott hagytam

bementem megpihenni, lehúteni magam kicsit a Gyöngy cukiban (az tudvalevőleg a buszállomással szemben van)

és eszembe jutott az ember, mikor találtam is  a  táska aljára csúszott kis péntárcámban 3 ezrest,  egyet a pulrta tettem fagyit meg kávét kérve érte, a másikkal kilépem a cuki elé, hát épp a sarkon állt tétován a jóember

észrevehetett, mert bejött hamar, én az ajtó melletti asztalra tettem a már neki szánt ezrest ez a magáé - val

köszönte, én csak legyintettem, végre túl vagyok rajta..

nem nyom a kó, de nem szeretem az ilyen dolgokat


1 megjegyzés:

  1. Rózsa Horváth
    Valami új rendelkezés van a helyközi járatokon....helyjegyet kell venni a rendes mellé, az 600 Ft..........nem tiszta, , de valamit olvastam.....ingyen utazó meg 14 éves száll fel utoljára, ha nincs hely, hát anni.

    Gonda Julia
    Rózsa Horváth aha.jó h mondod...

    Gonda Julia
    De ez is bosszantó!

    Rózsa Horváth
    Gonda Julia Szolíd, szerény kifejezés, amit írtál.

    Gonda Julia
    Rózsa Horváth hm

    Rózsa Horváth
    Gonda Julia Én durvább szóval illetném ezt az "ujdonságot" , de mégse írom ki - így értettem.

    Edit Martonosi
    Rózsa Horváth én úgy tudom ez a rendelkezés csak a távolsági járatokat érinti, azokon nm lehet álló utas.

    Gonda Julia
    Edit Martonosi a vhelyi busz - amiről szó volt - az. Makón nincs is csak távolsági

    Gonda Julia
    ja, és a helyközi nem távolsági egyben? 🙂

    Gonda Julia
    Rózsa Horváth értettem elsőre. A hm -t reagáltam 😉



    Gonda Julia
    Egyébként az illetőt jegyvételre kötelezték kora miatt. 65 alatt!

    VálaszTörlés