2024. augusztus 2., péntek

elviheti?

 ülök a menzán, későn jöttem viszonylag,

s már nemigen volt választék, csilisbabfőzelékkel  birkózom-próbálkozom, nagy szünetekkel... azért nem akarom visszavinni az ételt

de hirtelen mellettem terem teljes mosogatós vértezetben (kék nylon  sapka, kötény, kesztyű .elég ijesztőn sci.fi - egy nő  (eddig még nem láttam) és azt mondja elnézést és már nyúl is a tányéromhoz, feleslegessé téve a kérdést, elvihetem-e...

Nem, nem viheti el - állitom le félúton. Majd én visszaviszem s persze egy falatot se fogok már enni belőle

Vissza is viszem tálcán a maradékot, azt azért közlöm, hogy még csak  negyed kettő van, s a hivatalos zárás meg fél kettőkor!

erre ő, autentikusan azt mondja ott hagyta volna...de hát ott is hagyta (hagyattam vele), nem is ez a probléma, de addig nem jut el. 

Hét vége van, péntek, menni kéne...haza, ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése