2024. augusztus 31., szombat

néprajzi konferencia

 az egész napos konferencia délutáni részére elmentem a ktárba...

most módszertani szempontból érdekelnek a prezentációk,  amihez kaptam is kis segitséget (majd csak összehozom lányom segítségével is.).vénségemre miket tanulok/...27-ig még van időm)

kaptam ajándékba (én is ) egy múzeumi évkönyvet, köszönöm! meg menet közben az egyik előadótól egy szép  kis könyvet a Szeged menti Szentmihályfalváról










az előadássorozat végére szinte elfogytunk

délután eleve kevesebben voltak, akik már "leszerepeltek" távozhattak

illetve ezután is, fokozatosan (búcsúszimfónia!)

akik voltak is, mobiljukba mélyedgettek, meg egyikük folyamatosan köhögött,,,, 

20 percekre limitálták az előadások időtartamát , mit be is tartottak többnyire


különösen akiket szabályozott a prezentáció

mikrofont nem használtak, ami némelyeknél meglehetősen zavaró volt..

node majd elolvasom a következő évkönyvben (?)...

a témák meglehetősen partikulárisnak tűntek néhol, nade ez a tudomány, minden rést felkutat... (?)

out sider voltam, kivülálló (ülő)


döbbenetes az érdektelenség!

és az  is hogy, MÉGIS.... van ilyen

s már a 9.! (Néprajzkutatók Találkozója)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése