2024. augusztus 21., szerda

az én egykori "felfedezettem" !

 semmiképp se akarom hogy az augusztus 20i hosszú hétvégi hétegészi? felhajtás miatt kiamaradjon blogomból Mezei Józsi szenzációs koncertje, amit utolsó percben a zenepaviloni szokásos szombat 7 órai kezdetről másfél órával előbbre is hoztak (valami idétlen 7 órakor kezdódó régi jármővek bemutatója miatt, ami más helyszinen is volt pedig)

Bosszantó, biztos többen is lettünk volna Én szerencsére észrevettem, a helyesbitést

Nagy kár lett volna lemaradni róla

mert bár én kezdettől - amikor meghallottam J hegedújátékát kiszűrődni az utcára  a zeneiskola Bartók terméből - figyelemmel kisérem,,

de ez a mostan koncert minden eddigit felülmúlt

amúgy afféle záró koncert is volt, szép beszédet mondott  mestere-mentora több mint tanára Rácz Gabriella





és bejelentette, hogy ezentúl Jj a szegedi Egyetemen folytatja immár zenei elóadói tanulmányait eddig istápolt tanitványa (az ő régi tanáránál Szecsődinél)



sok sikert neki, haladjon tovább  az elkezdett uton

sic itur ad astra!

azért is vártam az irássalm, mert reméltem, hogy a tv felvett valamit a játékából is... (engem egyszer letiltottak, azőóta nem merek :)

de majd utólag felteszem

engem leginkább a Hubay által feldolgozott Hullámzó Balartonnal lepett meg, magam is meglepve, könnyeket csalt a szemembe

annyira érett, annyira kifejező a játéka!

(de a kezdő Mozart e moll is csodálatos volt!)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése