2024. augusztus 17., szombat

műzli és egyebek

 úgy látszik itt is szeretnek másról beszélni... ami most engem kicsit bosszantott

az olimpiáról volt szó, illetve annak kapcsán a női box esetről, egyenesen férfinak titulálva, mély gyúlölettel azt, aki végül is olimpiai bajnok lett

az eset összetettségéről nem esett szó, de olyan ellenséges, gyűlöletes hangsúllyal történt mindez, ami engem kissé magamban felháboritott, ami folytatódott a nyitás képével, amiről hiába is mondtam, hogy semmi köze Leonardohoz illetve az utolsó vacsoráhpz, már ment a szó, a franciák katoliks ill keresztényellenességről(?), mi végül is a francia szatirikus lap elitélésnél kötött ki...

de a végén végül az volt a konkluzió, hogy ne bánts egy vallást se

de egy vallás hive se gyűlöli a másikét ha igazán hisz

ez jó

nade ennek mi köze a műzlihez ill természetgyógyászathoz?!





én szívesebben hallottam volna véleményt , tetszést a nyitóünnepságen Celin Dion csodálatos fellépéséról, erejéről, győzelméről a betegsége felett, Hogy lehetett ez?

Ha már termászetgyógyászatnál vagyunk

--



azért szerencsére témánknál is maradtunk

megtudhattam, hogy a d3 vitamin mimindenre jó!!!

(szedem is)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése